Cykeltur

Åh, idag kom jag äntligen ut på min älskade cykel och det blev dock endast en 3,5 mil lång tur. Men det var riktigt rensande för huvudet och jag njöt verkligen. Nästa gång kommer det att bli en riktigt lång och härlig cykeltur. Måste göra detta mycket oftare, älskar verkligen livet på en cykel.

Det var inte den bästa tiden och det märks verkligen att jag är ur form. Men det kommer bli riktigt bra i slutendan, de är bara att träna upp sig så kommer det att bli riktigt bra. Dock får jag väldigt ont i skuldran på vänstra sidan. Det gör så jävla ont efter 1,5 mil. Vet inte varför, väldigt skumt. Men det blir väl bara bättre med mer träning, hur ska jag klara 30 mil till nästa år om jag får så ont i skuldran.

Kämpa kämpa, aldrig ge upp :)

Här får ni en bild på min älskade cykel, är väldigt nöjd och kan inte tänka mig en annan cykel, ingen annan racer är som min ❤


// Pillan

Kommentera inlägget här :