Träna eller inte?

Ont i huvudet har jag haft och dessutom känt mig varm. Men börjar må bättre, kanske jag har druckit lite för litet. Vem vet? Eller är mensen på ingång. Svårt att veta.

Känner mig lite halvtrött men samtidigt känner jag att jag betyder gå lite mot mitt beteende och kanske ut och springa lite, gå eller varför inte ta en cykeltur. Jag sitter just nu på bussen påväg hem, har lite tid för att bestämma mig. Ett riktigt svårt beslut, om jag springer/går kommer jag vara borta i 40 min. Cyklar jag kommer det att ta ungefär 1,5 h. Samtidigt ska jag upp tidigt, vilket gör att det är ett svårt val att välja. Har inte riktigt bestämt mig ännu, det är ett svårt val.
Kanske kroppen behöver vila lite, vem vet, men är inte hemma på 45 minuter och kan fundera i god tid. Just nu lutar det dock mot att vara hemma eller kanske kliva av bussen tidigare för att gå hem.
Ja, ja, vi får se vad det blir. Men jag vet att jag måste försöka bryta mitt mönster. Om jag någonsin ska kunna bli en bättre form. Kämpa och ge aldrig upp.

// Pillan

Kommentera inlägget här :