Luleå...

Känner att det har varit väldigt intensiv månad februari, det är verkligen otroligt mycket som har hänt men det har ändå varit en bra månad om jag får säga det och det är väldigt spännande när det händer väldigt mycket. Inte nog med att det händer mycket i livet, då har jag samtidigt försökt att balansera livet med att fortsätta träna vilket har varit väldigt utmannade och känner hur jag faktiskt inte har lust alls att gå upp och träna. Jag känner mig stolt över mig själv, för jag har verkligen klivit upp ändå och tränat... en riktigt stor applåd åt mig... trodde aldrig att jag skulle vara så duktig.
Nog om träningen, just nu är jag i Luleå, flög upp igår på grund av arbetet. Ska på en utbildning, flyger hem på torsdag. Måste berätta om flyger, resan gick väldigt bra. Det var endast de sista 10 minuter som jag kände hur mina öron höll på att sprängas, strax efter så började jag få rykningar i ansiktet, eller strålningar som först började gå ut till ögonbrynen och de gjorde så... ont... alltså, jag skojar inte utan det gjorde så fruktansvärt ont att jag trodde aldrig det skulle sluta. Men inte nog med det, efter en stund gick det ner mot halsen vilket jag inte var beredd på. Aldrig varit med om detta förut, jag hoppas för guds att det inte bli likadant på hemresan. De har jag inte alls lust med överhuvudtaget, fattar inte varför detta händer mig. På Arlanda blev jag även en randomutvald för ett test, antar att det är för droger eller något sådant, inte riktigt säkert. Men det är så typiskt mig, men jag klarade det självklart utan anmärkning :P
Det positiva var att att flygningen i övrigt gick väldigt bra, jag är mer än nöjd ändå, jag lever. För er som inte riktigt vet så är jag väldigt flygrädd egentligen. Åker hellre bil än att flyger, eller ta tåg och buss fungerar väldigt bra det också. Men det tar så fruktansvärt lång tid om jag skule behöva åka andra färdmedel istället för flyg.
I övrigt är det väldigt bra, snart är februari slut och vi går in i mars, vilket känns väldigt konstigt på många olika sätt. Dock är det mycket som händer i mars, har väldigt mycket saker som jag behöver hinna göra men tror att det ska gå bra. Sedan har jag två nära som ska opereras tätt inpå, ja, som som sagt är det mycket. Allt brukar alltid lösa sig i slutendan och det tror jag även mars gör. Jag tror faktiskt att det kommer komma några månader som kommer bli väldigt intenstiva, ibland får man bara acceptera läget och bara köra. Svårare än så är det egentligen inte, hur svårt man än tycker att det är, de är bara att kämpa sig genom det hela. Kämpa, kämpa.
Ja, vad annars händer, ne, de är väl mycket på arbetet just nu, känner att det kanske går ut över mitt privatliv just nu. Men det blir nog bättre tror jag, ska ju byta tjänst i slutet av april, ska gå upp som restaurangchef, vilket är spännande. Men har inte varit restaurangchef sedan 2015/2016 och det är mycket som har förändrats sedan dess, inte nog med det så var jag restaurangchef i Norge, där vi gjorde allt på helt andra sätt. Men jag tror på mig själv, jag vet att jag kan detta och det jag inte kan är väl bara att lära sig. Svårare än så är det egentligen inte.
Ne, det får vara allt för denna gång, hoppas ni själva mår bra och får en trevlig dag. Nu är det dags att göra sig i ordning för frukost, hoppas på god frukost. Sedan iväg för utbildning, idag skulle det bli en hård dag, spännande. Älskar utbildningar, denna är så intressant :)
 
// Pillan

Kommentera inlägget här :