Här trivs vi bra <3

Jag känner verkligen hur lycklig lottad jag är, det är inte alla i min ålder som faktiskt får chansen att bo så som jag faktiskt gör. Men jag ska inte säga att allt beror på att jag är lycklig lottad, de är bara en del i det hela. Jag har arbetat väldigt hårt för att komma dit jag är idag, jag har verkligen kämpat och de är under några perioder i mitt liv som jag verkligen har velat ge upp. Kasta i handduken och bara sluta med allt.
Dock är jag otroligt glad över att jag aldrig har gett upp, för när jag ser hur jag bor i dag och vad jag faktiskt har, det gör mig otroligt stolt. Jag har mer saker än vad jag tror i livet, vilket känns hur underbart som helst.
 
(Bilden: Jackson, snart 2 år)
 
Han trivs underbart här och springer runt, en väldigt stor mus/rått jägare, idag har han tagit hela 3 stycken. Dessuotm vet jag hur mycket Cash trivs här på tomten, han mår mycket bättre nu när han får vara ute istället för att sitta instängd i en lägenhet. Jag har de bästa katterna i världen, de har verkligen två helt olika personligheter, vilket gör dem båda underbara.
Flyttade in här i mars 2015 efter jag kom hem ifrån Norge, vilket betyder att jag nu har bott här i 3 år, det känns verkligen overkligt. Men jag älskar verkligen detta liv, att på min lediga dag spendera tid i vackert väder med att hålla på i trädgården. Man förstår inte hur mycket arbete det krävs för att hålla igång allt, jag trodde aldrig att det var såhär mycket. Jag lär mig nya saker hela tiden, vilket jag trivs riktigt bra med och tycker detta är ett liv jag vill spendera resten av mitt liv.
Jag är verkligen inte en person som tycker om att spendera tid i lägenhet, sitta instängd, de är verkligen inte jag. Jag vet att jag kanske bodde på helt fel ställe, när jag bodde på St. Eriksplan, mitt i stor stan för att jämföra med detta. Men jag gillar denna frihet, jag trivs med en stor trädgård. Detta är jag, det är såhär som jag vill bo resten av mitt liv. De är såhär jag vill att mina framtida barn ska kunna växa upp, inte i lägenhet.
 
// Pillan

Kommentera inlägget här :