Universitet, första intagningen

Nu har antagning 1 inkommit, kan inte säga att jag är speciellt glad över själva resultatet. Speciellt då jag inte ens kom in på något program på första hands valet, vilket känns väldigt tråkigt. Har meddelat och tackat Ja på samtliga kurser för att hamna på reservplats. Då jag verkligen vill faktiskt studera eller göra något, jag skulle vilja göra något på fritiden, på sidan av jobbet. Det skulle vara härligt att studera något, jag hoppas verkligen kommer in på något :) Så håll mer eller tummarna för mig.
 
(Bilden visar min antagning med reservplatser, alla på Stockholms Universitet.)
 
Till våren blir det nog att söka flera kurser, ska försöka titta på kurser för att kunna planera för våren för att kanske söka lite distanser till andra universitet. Det skulle vara otroligt roligt att studera några fristående kurser, känner att jag vill lära mig mer och vilja utvecklas mer. Känns som min hjärna vill det, annars får jag väl sitta och lära mig nya saker helt själv :P Det kan vara spännande det också och lärorikt.
 
Men men, nu får jag vänta till den 2 augusti när andra utvalet sker, längtar redan och hoppas till gud att jag kommer in till något.
 
// Pillan
 
 
 

Kommentera inlägget här :