Gymkort - Mot en ny värld

Inget kan förstöra min dag, inte nu när jag hat fixat gymkort och i morgon ska jag hämta det. Egentligen kan jag inte förstå hur taggad jag egentligen är för att börja gå på gym. Men de är jag, redan känner jag mig pigg och laddad. Vilket i helhet är ganska sjuk egentligen då jag inte ens har hämtat kortet.

Nu i fredags kväll bestämde jag att jag nu måste skärpa mig helt och hållet, mitt nya liv ska börja och jag ska komma i min forna form och få bort mitt fläsk och få muskler i stället. Ska få tillbaka den energin jag saknar samt så ska jag få bort min astma.
Jag har beslutat att jag ska ta tag i mitt liv, jag ska ta tillbaka det som är mitt. Detta är en stor börda för mig, att inte träna. Jag vet inte riktigt varför, ska börja äta korrekt och bättre. Kommer bli svårt, men vet att mitt liv kommer bli så mycket bättre. Skaffa mig rutiner och jag vet att jag kommer bli en helt annan person. Detta är bara ett steg på vägen.
Börja sätta upp massor med delmål och börja le, kan inte känna mig lyckligare än detta. Laddar som sjutton, nu börjar en helt nu resa.

Ska nu börja träna på FITNESS24Seven, ska dessutom testa på gruppträningspass några gånger när jag börjar må ännu bättre och komma i lite bättre form


Mot en helt ny värld

// Pillan

Kommentera inlägget här :