Dag 1 - Gymkortet är fixat

Äntligen så har jag fixat ett gymkort och det känns hur underbart som helst. 199 kr/mån är inte alls farligt för ett gymkort, nu fan får det bli skärpning och jag ska bli fight for fighting. Kommer dock ta en stund, men ska nog kunna fixa detta.


Har skaffat på Fitness24seven, passar perfekt för mitt behov. Speciellt då jag arbetar så oregelbundet, samt så har jag tidigare varit medlem på ett liknande gym. Dock längtar jag tills jag får mina trådlösa hörlurar, då kommer det bli riktigt perfekt. Speciellt när man har en stor telefon, Iphone6 plus.

Tagga tagga, är så redo och idag tränade jag dock bara på tjej avdelningen. Väldigt bra utbud efter mina behov, så denna sommar kommer bestå av väldigt mycket träning. Ska försöka träna varje dag jag arbetar, något som ska bli riktigt spännande :)

Mitt mål är att få en bättre kroppfigur och inte vara såhär stor som jag är idag. Det är en bit som jag har kvar att komma dit jag vill. Men det kommer krävas mycket träning ifrån min sida och mycket vilja, samt svett.


Midja: 107 cm (gå ner till under 100cm, delmål 1)
Bröst: 103 cm
V. Lår: 68 cm
H. Lår: 67 cm

Vikten är för mig inte en stor sak, det är måtten som är viktigare och min hälsa framför antal kilo.

#motensvenskklassisker2018

// Pillan

Kommentera inlägget här :