Träningsvärk

Gud, denna träningsvärk jag har i benen idag. Då är det speciellt i knäna, fast jag har börjat träna på gym så känns det som jag tränar mer genom att cykla. För denna träningsvärk får jag aldrig på gymmet.

Kanske är en konstig sak, men jag tar mer ut mig på att cykla själv. Samt så tror jag att det har mycket med att jag tycker att det är roligare.
Många cyklar istället för motion, jag cyklar för att jag älskar det. Men, nu kommer detta men, jag funderar att jag försöka cykla mer dagar under veckan och försöka få upp konditionen på detta sätt. Samt få tillbaka dessa benmuskler som jag saknar för att kunna cykla fortare och mer enhetligt.
Min träning kommer nog bli mycket bättre om jag fick igång min träning på riktigt. Känner att min kropp mår så mycket bättre, igår tog jag med mig alldeles för lite dricka. Nästa gång jag cyklar blir det två vattenflaskar, kanske ska ha min ryggsäck, det blir ju 2 L till som jag kan ha med mig. Ska försöka få till en riktig lång tur snart har jag funderat på, tror det kan vara bra att ha ett stort mål.
Kanske ska cykla till en kompis som bor längre bort, kan vara smart eller något sådant. Vi får se hur det blir.

// Pillan

Kommentera inlägget här :